Jongeren enthousiasmeren voor metaaltechnologie
De Koninklijke Metaalunie is een landelijke campagne gestart om de metaaltechnologiesector zichtbaarder te maken. De sector biedt jonge mensen unieke kansen: technisch, creatief én maatschappelijk relevant. Met deze campagne richt de Metaalunie zich op scholieren en starters die willen ontdekken wat er allemaal mogelijk is binnen de metaaltechnologie.
Van den Heuvel is één van de vier bedrijven die door de Metaalunie zijn gevraagd om actief mee te werken aan deze campagne. Voor deze samenwerking zijn twee video’s gemaakt waarin onze collega’s laten zien wat hun werk inhoudt en welke rol metaaltechnologie speelt in de praktijk.
Samen techniek zichtbaar maken
Met deze campagne wil de Metaalunie laten zien hoe onmisbaar metaaltechnologie is in het dagelijks leven én in de toekomst. Wij zijn trots dat we hieraan bijdragen en zo het vakmanschap van onze collega’s en de kracht van de sector in de spotlight kunnen zetten.
Er werden twee video’s opgenomen:
– Eén video werd gefilmd op locatie bij een Sennebogen 6130 draglinekraan, met dank aan Roy Boerties en zijn machine. Bekijk de video hier.
– In de andere video krijg je een kijkje achter de schermen bij ons bedrijf. Monteur Wilco, King of Machines, neemt je mee en laat zien hoe zijn werkdag eruitziet. Bekijk deze video hier.
Ben jij leerling of student en wil je ontdekken wat je kunt doen in de wereld van metaaltechniek? Kijk de video’s en laat je inspireren! Wie weet bouw jij straks mee aan de machines van morgen.
Meer weten over de campagne? Bekijk de website van de Koninklijke Metaalunie.